W związku ze wzrostem zachorowań na COVID-19 w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców od 11 sierpnia 2020 roku do odwołania następują ograniczenia funkcjonowania Kętrzyńskiego TBS:
- Obsługę interesantów ogranicza się wyłącznie do spraw niecierpiących zwłoki i wymagających osobistego stawiennictwa w godzinach
od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku.
- Obsługa interesanta w siedzibie Spółki w sprawach o których mowa
w pkt 1 będzie możliwa wyłącznie po uprzedniej konsultacji telefonicznej z pracownikiem. Do Spółki będzie można wejść pojedynczo.
- Dokumenty w ważnej i pilnej sprawie można przekazać osobie dyżurującej przy drzwiach wejściowych do Spółki.
- Rekomenduje się załatwianie spraw poprzez wykorzystanie środków porozumienia się na odległość: telefonicznie, korespondencyjnie,
za pośrednictwem e-kartoteki lub poczty elektronicznej.
- Druki wniosków i innych formularzy niezbędnych do załatwienia spraw
w Spółce można pobrać ze strony www.tbs.ketrzyn.pl w zakładce „dokumenty do pobrania”.
- Dyżur Prezesa Kętrzyńskiego TBS odbywać się będzie
w poniedziałki w godzinach 8:00 – 12:00 wyłącznie telefonicznie
pod numerem 89 752 49 37.
- Punkt opłat czynny od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku.
Wejście pojedynczo z zachowaniem szczególnej ostrożności (osłona ust i nosa, dezynfekcja rąk).
Prezes Zarządu
Andrzej Michalski